Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Gemeenteraadsvergadering

dinsdag 20 mei 2025

19:30 - 22:00
Locatie

V.07 RijnWaalzaal, Gemeentehuis Elst

Voorzitter
mevr. P. Hoytink-Roubos
Toelichting

1. Opening
2. Vragenuur
3. Vaststelling agenda
4. Spreekrecht*
5. Vaststelling besluitenlijst van 8 april 2025
6. Ingekomen stukken en mededelingen
7. Verbonden partijen
8. Actieve informatievoorziening door het college
Bespreekstuk:
9. Benoeming burgerraadslid voor het CDA (dhr Hardeman)
10. Benoeming voorrondevoorzitters
11. Vaststellingsovereenkomst ter afwikkeling van Provinciaal Inpassingsplan Rail Terminal Gelderland*
12. Quick scan Locatieonderzoek verplaatsing tennisvereniging ETV te Elst
13. Kaders en uitgangspunten locatiekeuze opvang vluchtelingen
14. Verklaring van geen bedenkingen en omgevingsvergunning logiesvoorziening tijdelijke huisvesting van 120 arbeidsmigranten op locatie De Merm-Oost
Besluitstuk:
15. Rekenkamerrapport ‘Het Sociaal Domein, nogmaals bekeken’
Hamerstuk:
16. Voorgenomen toetreding tot DAR NV voor het inzamelen van huishoudelijk afval en andere taken van het huishoudelijk afvalbeheer
17. 1e bestuursrapportage 2025
18. Ontwerp meerjarenprogrammabegroting 2026-2029 BVO DRAN, incl. gewijzigde begroting 2025
19. Gewijzigd vaststellen wijziging omgevingsplan Buitengebied, Ondergrondse 150kV-verbindingen
20. Administratieve- en begrotingswijzigingen 2025


Na de openbare raadsvergadering is er een besloten vergadering. Dit betekent dat de informatie in de vergadering geheim is en alleen (burger-)raadsleden, collegeleden en enkele ambtenaren aanwezig mogen zijn en er geen uitzending is. De raad zal dan besluiten of geheimhouding over een voorbereidingsbesluit kan worden opgeheven. Als de raad daar niet toe besluit blijft de vergadering besloten. Als de raad daar wel toe besluit zullen de deuren worden heropend en kan ieder die dat wil de vergadering volgen en zullen we deze ook uitzenden.

Agendapunten

  1. 1
    Opening
  2. 2
    Vragenuur
  3. 3

  4. 4

    *  Alleen voor punten die rechtstreeks op de agenda geplaatst zijn

  5. 5

  6. 7
    Verbonden partijen
  7. 8
    Actieve informatievoorziening door het college
  8. 9

  9. 10

  10. 14

    Bespreekstuk

    Bijlagen

  11. 16

    Bijlagen